HUIDVERSTRAKKING - GEZICHT

Huidverstrakking is een behandeling waarbij het natuurlijke proces van een jonge, strakke huid weer wordt geactiveerd door de aanmaak van collageen te stimuleren. Naarmate we ouder worden, neemt de aanmaak van collageen af waardoor de huid slapper wordt en gaat hangen. Dit natuurlijke proces van huidveroudering veroorzaakt rimpels en een verlies van elasticiteit. Dit zorgt voor verminderde contouren en geef het gezicht een vermoeide uitstraling.
Met huidverstrakking bereik je snel een strakkere huid en zie je geen kraaienpootjes meer, die zogenoemde 'barcode' door rimpels boven de lip of de uitgezakte kaaklijn. En heb je vaak last van hoofdpijn omdat je je wenkbrauwen optrekt? Dan kun je ook de huid bij je oogleden laten verstrakken.

Het alternatief voor fillers en botox
Voor een strakkere, jongere huid wordt meestal snel gedacht aan fillers of botox. Een ingreep waarmee een niet-lichaamseigen stof wordt ingespoten om contouren op te vullen. Door die opvulling komt de huid weer strakker te zitten. Huidverstrakking met de Exilis Elite daarentegen gebeurt zonder naalden en zonder dat er iets in de huid wordt gespoten. Deze behandeling is daarmee een goed, veilig en pijnvrij alternatief voor fillers en botox terwijl het resultaat minstens zo goed is. Met behoud van je natuurlijke looks.

Preventief: houd je jonge huid langer jong
Heb je nog geen last van zichtbare huidveroudering en wil je dat graag zo houden? Kies dan voor de preventieve aanpak. Ook op jonge leeftijd kan huidverstrakking met de Exilis Elite al ingezet worden om het proces van collageenverlies te vertragen en zo je mooie, jonge huid langer en mooi te houden.